Hello World / Witajcie

Tak, ten blog to w pewnym sensie postanowienie noworoczne (zmiana daty motywuje), ale mam nadzieję, że nie skończy się to jak każda moja dieta, zaczynana tradycyjnie od poniedziałku...

That's right, this blog is some kind of New Year's resolution (date change is really motivating), but I hope it won't end like all my diets, traditionally started from Monday...


Mam na imię Kamila, mam dwójkę małych dzieci i szydełkuję mniej więcej od roku. Nie wiem czy jest w rodzinie ktoś, kto nie dostał ode mnie wydzierganego prezentu. Były serwetki i obrusy, koszyczki z przędzy bawełnianej, dywaniki ze sznurka, czapki, kocyki. Najchętniej sięgam jednak po szydełkowe maskotki, czyli amigurumi. Korzystam z darmowych schematów dostępnych w sieci, ale wymyślam też własne - i właściwie po to ten blog. Będzie mi bardzo miło podzielić się z Wami schematami mojego autorstwa, może też sprawicie komuś radość własnoręcznie zrobioną maskotką? :)

So, my name is Kamila, I have two little kids and I've been crocheting for more than a year. Don't know if there’s someone in my family, who hasn't get a crochet gift from me yet. I've made tablecloths, cotton baskets, cord carpets, beanies and blankets. But generally I work on little crochet toys called amigurumi. Sometimes I use free patterns from the Internet, but I also make my own ones - and that's what this blog is for. I want to share my patterns with you. Maybe you'll make someone happy with a handmade amigurumi toy? :)

Już niebawem pierwszy schemat, a tymczasem zapraszam Was do obejrzenia moich dotychczasowych prac na facebookowej stronie Kotki Dwa. Szczęśliwego Nowego Roku!

Please, look forward for the first pattern, in the meantime you can visit my facebook page Kotki Dwa and take a look at my recent work. Happy New Year!

Komentarze

  1. O jak fajnie, ze sie dzielisz własnymi schematami :) z góry i na "zaś" dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już sobie kopijuje adres do siebie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały pomysł. Będę Cię odwiedzać i podziwiać Twoje prace. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Macierzyństwo rozwija robótkowo. Ja także zaczęłam na macierzyńskim. Dla mnie genialnie, że piszesz także po angielsku! Szlifuje obecnie ten język. ☺️ Dziękuję, że dzielisz się tym co umiesz!

    OdpowiedzUsuń
  5. zycze wytrwalosci i malo wymagajacych dzieci 🙂Trzymam kciuki i bede obserwowac😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz